Prin această platformă online, ne propunem să oferim informaţii cât mai detaliate legate de modul de calcul a întreţinerii de la bloc. Dorim să existe o transparenţă totală atât legată de cheltuielile care se fac, cât şi de modul în care sunt ele repartizate locatarilor.Totodata dorim sa va oferim posibilitate de a comunica cu noi direct prin sectiunea discutii. În acest sens vă punem la dispoziţie următoarele secţiuni:
- Avizier – permite afişarea a peste 60 de rapoarte (ex: lista de plată, registre de fonduri, state de salarii etc) anunţuri sau alte documente
- Facturi – arată cheltuielile care au intrat în componenţa listei de plată, chletuielile care s-au făcut din fonduri şi veniturile pe care le-a avut asociaţia
- Documente – actele asociaţiei de proprietari, contractele încheiate, deciziile comitetului şi hotărârile adunării generale
- Discuţii – permite dezbaterea unor subiecte între proprietarii care au conturi activate
- Reclamaţii – trimite mesaje private către administraţie în vederea semnalării unor probleme sau pentru diverse alte menţiuni
- Facebook – asocierea contului de facebook la contul interfetei e-bloc.ro, cu logare automata dupa inregistrare si cu acces diret din contul de facebook